close

 

一回到墨爾本,第一件讓我注意到的新聞是派屈克史威茲(Patrick Swayze)與胰臟癌對抗20個月後,病逝。

猶記得第六感生死戀,是我當年的回憶。即使我還年輕,但是這部名聞遐邇的電影卻一樣能打動年輕人的心。

When I came back to Melb, the first thing attract me is, Patrick Swayze, he against cancer for 20 month long, but he still died last night(57).

I think, everyone who is same age as like me, we all had ever saw "Ghost". When I was young, it still touched me. 

 

那首Unchained Melody更是經典中的經典。

聽聽U2的版本吧。

So, listen music . Unchained Melody. The classic of classic. How about the U2 version?

 

 

我的過去一片一片的剝落著。雖然我還年輕。我懷念過去的美好時光。

 

(待續)

arrow
arrow
    全站熱搜

    daniels7749 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()